اقتصاد

اقتصاد

مطالب اقتصادی+دانلود کتاب ها و..> پیشنهادات و انتقادات تلگرام>> https://t.me/eco3blogsky ای دی eco3blog@
اقتصاد

اقتصاد

مطالب اقتصادی+دانلود کتاب ها و..> پیشنهادات و انتقادات تلگرام>> https://t.me/eco3blogsky ای دی eco3blog@

دانلود جزوه های دکتر کردبچه

دانلود جزوه های دکتر کردبچه

دوستان می تونند پی دی اف سنجی پیش، عمومی و سوالات حل تمرین دکتر کرد بچه از لینک های زیر دانلود نمایند.

فایل پی دی اف سنجی پیش(FA) دکتر کردبچه از اینجا(فرمت pdfتعداد 8 فصل حجم 6.55Mb)

فایل پی دی اف سنجی عمومی(EN) دکتر کردبچه از اینجا(فرمت pdfتعداد6 مبحث حجم 5.26Mb)

فایل سوالهای حل شده در کلاس حل تمرین(EN) دکتر کردبچه از اینجا(فرمت pdfتعداد4 قسمت حجم1.74Mb)

نظرات 1 + ارسال نظر
هژار 1393/03/20 ساعت 14:37

با سلام خدمت آشما
میدونم که تو این پست سوالم جایز نیست . ایمیل رو هم نتوستم پیدا کنم تا از اونجا مطرح کنم سوالم رو
شاید خیلی از ما بچه ها ی کنکوری وقتی به شما پیغام میدیم ازتون میخواییم چی بخونیم چیکار کنیم و الی اخر
منم ازین قضیه مستثنی نیستم اما یه مقدار شرایطم فرق میکنه
و این هم میدونم که خیلی از بچه ها قید میکنند که می خوام زیر ۱۰ بشم !
راستش را بخواهید بازهم مستثنی ازین قضیه نیستم اما با این تفاوت که محکوم به این کار هستم
زیاد حاشیه نمیروم
من تمام مطالب رو ادا می کنم سپس بنده تقاضا و تمنا میکنم که شما برای حقیر یک برنامه کامل و بدون کم و کاست ارائه دهید
اول منابعم را عرض می کنم
ریاضی : محمدحسین پورکاظمی+ریاضیات هادی رنجبران+گاج+مدرسان شریف
آمار : جزوه پارسه + آمار جی 5 + آمار هادی رنجبران
کلان:جزوه تیمور محمدی +‌ شاکری1.2+حل مسائل شاکری+2000 تست محسن نظری
خرد : جزوه محمدی + تئوری و مسائل خرد سالواتره+تست اقتصاد خرد تیمور محمدی+خرد 2 شاکری+2000تست محسن نظری+خرد محسن نظری
۵ درس:5 درس مدرسان شریف + 5 درس ماهان
زبان : 504 و سوالات سالهای قبل زبان
این از منابع
بنده قبلآ یک دور آمار+یک دور خرد + 70٪ ریاضی رو خوندم
و در درس کلان ضعف دارم
و معدل کل کارشناسی 13.95 است
ترم بعد کلاسی ندارم...از نظر ذهنی و عاطفی هم درگیری ندارم
و آماده ی پیاده کردن یک برنامه ی سنگین هستم
به من بگویید چه کار کنم
خواهش میکنم خیلی کامل برایم توضیح دهید چون زیاد به اینترنت دسترسی ندارم.
اگر میشود جواب را به ایمیلم بدهید واقعآ ممنون میشوم
ان شاا... خدا خیرت بدهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد