اقتصاد

اقتصاد

مطالب اقتصادی+دانلود کتاب ها و..> پیشنهادات و انتقادات تلگرام>> https://t.me/eco3blogsky ای دی eco3blog@
اقتصاد

اقتصاد

مطالب اقتصادی+دانلود کتاب ها و..> پیشنهادات و انتقادات تلگرام>> https://t.me/eco3blogsky ای دی eco3blog@

دانلود کتاب فارسی اقتصادکلان پیشرفته رومر جلد اول نظریه رشد ترجمه دکتر مهدی تقوی

دانلود رایگان کتاب فارسی اقتصادکلان پیشرفته رومر جلد اول

نظریه رشد ترجمه دکتر مهدی تقوی حجم 22مگابایت نوع pdf تعدا 264صفحه از اینجا

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق 1401/08/01 ساعت 22:29

واقعا خیلی ممنون
خیلی خیلی ممنون

زنده باشید

عارف 1395/03/07 ساعت 16:40

واقعا تشکر به خاطر دانلود رومر

خواهش میکنم عزیزم

hosein 1393/12/05 ساعت 20:44

با سلام و عرض خسته نباشید
بنده در حال حاضر دانشجوی سال سوم کارشناسی علوم سیاسی هستم. به علت رکود بازار کار رشته علوم سیاسی برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 95(کنکور94) قصد ادامه تحصیل در رشته علوم اقتصادی رو دارم و از آنجایی که ساکن سمنانم می خوام در دانشگاه سمنان قبول شم.
لطفا بفرمایید که:
الف) شما ریاضیات کنکور علوم اقتصادی را برای من علوم سیاسی خوانده که تو هیچ کدوم از واحدهای درسی مان درس ریاضی نداشتیم، چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا سختی ریاضیات آن در حدیه که صعب و نامفهوم باشه؟
ب) اینکه کارشناسی فردی یک رشته خاص و کارشناسی ارشدش اقتصاد باشه چقدر در گزینش های استخدامی اهمیت داره؟
ج)معدل کارشناسی علوم سیاسی من تاثیری در کنکور ارشد داره؟
**********
قطعا مشاوره شما تاثیر زیادی تو روند خوندن من خواهد داشت پس بی زحمت جواب رو برام ایمیل یا اس کنید
09375424502
متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد